Navigatie

Leveringsvoorwaarden van Ambizz: Wij streven ernaar alle bestellingen zo snel mogelijk te versturen. De levertijd is gemiddeld tussen de 1 en de 2 werkdagen. Bij de meeste horloges staat duidelijk vermeld wat de gemiddelde levertijd is. Echter zijn wij ook afhankelijke van de TNT post met betrekking tot het nakomen van deze 2 werkdagen. Indien de levertijd om welke reden dan ook overschreden word, zullen wij u hiervan in kennis stellen en u de mogelijkheid bieden om de overeenkomst kosteloos te ontbinden. Eventuele betalingen worden dan terugbetaald. Horloges welke niet op voorraad zijn hebben een levertijd van 3 tot 5 werkdagen, dit is echter een schatting en zou ook hoger uit kunnen vallen. De klant mag de bestelling altijd annulleren.

Betalingswijze / verzenden

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met daarin de betalingsgegevens. Betaling kan via Ideal, overschrijving of Paypal.

Prijzen

Onze prijzen zijn inclusief BTW en tenzij uitdrukkelijk en schriftelijk anders is overeengekomen, exclusief kosten voor vervoer en overige kosten. Voordat de overeenkomst tot stand komt, zal de totaalprijs zichtbaar zijn. Deze prijzen zouden altijd door Ambizz mogen worden veranderd.

Garantie 

Op alle producten zit ook garantie. Deze garantie geldt voor fabricagefouten. Deze garantie vervalt als er sprake is geweest van waterschade, van een ongeval of door onjuist of ondeugdelijk gebruik van het product. Onder deze garantie valt alles wat kapot kan gaan buiten schuld van de drager om. Hierbij moet u denken aan het stilvallen van het uurwerk. (niet voor de band, de knoppen of het glas. Enkel garantie op het uurwerk) Indien er toch iets kapot gaat aan bijvoorbeeld de horlogeband (bijvoorbeeld doordat u het horloge heeft laten vallen) kunt u altijd contact met ons opnemen waarna wij proberen dit voor u op te lossen of te laten repareren. Als u dus geen recht heeft op garantie betekend dat niet dat wij u niet helpen om het probleem op te lossen. Indien er een probleem is kunt u altijd contact met ons opnemen. Indien er u een probleem met het horloge constateert, graag zo snel mogelijk contact met ons opnemen via een e-mail met foto’s (indien mogelijk) dan gaan we hiermee voor u aan de slag. 

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant. Indien dit het geval is, vind je dit terug in de documentatie bij het product. 

Garantie geldt bij horloges uitsluitend op het uurwerk, dus niet op: glasschade, kroon- en drukknoppen, steentjes, kastschade, horlogeband, batterij en de waterdichtheid. Garantie vervalt ook wanneer er sprake is van waterschade, zelf openen van een horloge, een ongeval of bij onjuist gebruik van het horloge. De waterdichtheid van horloges kan niet worden gegarandeerd. 



Keramiek 

Horloges van keramiek zijn zeer populair, maar ook zeer kwetsbaar. Het laten vallen van het horloge of een harde stoot tegen een tafel kan er al voor zorgen dat deze kapot gaat. Dit valt niet onder garantie, dit is de keuze die u maakt door een keramiek horloge te kopen. Ook schade bij het verstellen(verkleinen) van de band valt niet onder garantie. Wilt u iets wat minder kwetsbaar is? Ga dan voor een stalen versie.

Retourneren

Wanneer u een horloge ter reparatie wilt aanbieden of terug wilt sturen, dient u eerst contact met ons op te nemen. U krijgt hier dan binnen 48 uur een reactie op.

Wij streven ernaar om horloges welke ter reparatie aan ons zijn aangeboden, binnen 14 werkdagen weer aan u terug te sturen. Eventuele terugbetalingen proberen wij binnen 7 dagen aan u terug te sturen.

Bestellingen

- Door een bestelling te plaatsen geeft u te kennen dat u met de algemene voorwaarden akkoord gaat.
- U bent verplicht bestelde artikelen af te nemen en te betalen.
- Alle goederen blijven eigendom van Ambizzl tot volledige betaling heeft plaatsgevonden.
- Alle gemelde of vermelde leveringstermijnen zijn slechts een indicatie en kunnen dan ook niet leiden tot enig recht of aansprakelijkheid.

Bedenktijd

U heeft op al uw aankopen een bedenktijd, wat betekend dat u het gekochte product binnen 7 dagen terug mag sturen aan ons. De 7 dagen gaan in vanaf het moment wanneer het product bij u bezorgd wordt. Wel gelden hier een aantal regels aan verbonden. U dient binnen de gestelde termijn een e-mail te sturen naar ons. Hierna stuurt u de bestelling, mits ongebruikt en onbeschadigd binnen 7 dagen retour. U bent zelf verplicht om voor de kosten van de retourzending zorg te dragen. Zodra wij de retourzending binnen hebben, betalen wij het bedrag onder aftrek van de verzend -en administratiekosten binnen 7 dagen na het ontbinden van de overeenkomst retour op het bij ons bekende rekeningnummer.

© 2010 - 2019 Ambizz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel